Autor: | Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers |
Lehekülgede arv: | 110 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 18850868 |
This open access book provides teachers with approaches to strengthen reading comprehension instruction based on scientific research and evidence-based didactic principles. In this volume, the Progress in International Reading Study (PIRLS) framework is used to inform teachers about the skills and knowledge that students need to comprehend certain texts. The book gives practical guidance on how a teacher can help students to learn these skills, specifically, when teaching reading to multilingual students. Good practices from schools in five participating PIRLS countries—Chile, Chinese Taipei, England, Georgia, and Spain—are shared. A description of the schools’ education in reading comprehension is provided with practical tips and example lessons. These insights into daily reading education in multilingual classrooms across the globe can be an inspiration to teachers all over the world.
Kauba ID: | 18850868 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Springer Nature Switzerland AG |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Täpsustamata |
Autor: | Marian Bruggink, Nicole Swart, Annelies van der Lee, Eliane Segers |
Lehekülgede arv: | 110 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.