Autor: | David E. Scharff |
Lehekülgede arv: | 156 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 16594934 |
Volume 2 of Psychoanalysis and Psychotherapy in China continues the tradition began with Volume 1 of featuring cultural issues that confront analysts and therapists as they apply psychoanalytic thinking to their work with Chinese patients and students. Therapy and work with institutions are embedded in the civilisation, so the issues facing China and its people confront those who conduct therapy, consultation, and training there. This issue focuses on a wide-ranging view of cultural issues that underlie the work of psychoanalytic therapy, and that should equally inform training for that work. Just as the mental health needs of China are enormous, the obstacles to real cultural understanding are formidable. Psychoanalysis and Psychotherapy in China aims to aid both the educator and the practitioner in their efforts to bridge cultural gaps by deepening understanding of Chinese culture and mentality, and by applying that evolving understanding to therapeutic, consultative, and educational work.
Kauba ID: | 16594934 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg |
Kirjastus: | Phoenix Publishing House |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Psühholoogia raamatud |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | David E. Scharff |
Lehekülgede arv: | 156 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.