1

Persuasion in Parallel: How Information Changes Minds about Politics

Täpsustused:
Autor: Alexander Coppock
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 15827679
4055
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4788
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4788
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Persuasion in Parallel: How Information Changes Minds about Politics

A bold re-examination of how political attitudes change in response to information. Many mistakenly believe that it is fruitless to try to persuade those who disagree with them about politics. However, Persuasion in Parallel shows that individuals do, in fact, change their minds in response to information, with partisans on either side of the political aisle updating their views roughly in parallel. This book challenges the dominant view that persuasive information can often backfire because people are supposedly motivated to reason against information they dislike. Drawing on evidence from a series of randomized controlled trials, the book shows that the backfire response is rare to nonexistent. Instead, it shows that most everyone updates in the direction of information, at least a little bit. The political upshot of this work is that the other side is not lost. Even messages we don't like can move us in the right direction.

Üldine tooteinfo: Persuasion in Parallel: How Information Changes Minds about Politics

Kauba ID: 15827679
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: The University of Chicago Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Alexander Coppock
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Persuasion in Parallel: How Information Changes Minds about Politics
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Persuasion in Parallel: How Information Changes Minds about Politics

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(1020 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4788

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos