1

Media Use in Digital Everyday Life

Täpsustused:
Autor: Brita Ytre-Arne
Lehekülgede arv: 112
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 17813109
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 798 x 9 kuus
6036
6036
798 / kuus
või
3 2012
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Media Use in Digital Everyday Life

The ebook edition of this title is Open Access and freely available to read online. As digital technologies have become ever more ingrained in society, Media Use in Digital Everyday Life asks how our relationship with media has changed. After the proliferation of smartphones, social media and ubiquitous connectivity, what has happened to the ways we navigate across social domains and structure our daily routines? Filling a gap between classic discussions on everyday media use and recent studies of emergent technologies, this book untangles how media become meaningful to us in the everyday, connecting us to communities and publics. With analyses of media use in an ordinary day, as part of life transitions and in times of disruption, Ytre-Arne provides a comprehensive framework for studies of everyday media use, considering dilemmas of technological transformations and recent crises such as the COVID-19 pandemic. Media Use in Digital Everyday Life offers empirical, methodological and theoretical insight, building on extensive qualitative research and taking a cross-media perspective. Through the conceptual approaches of media repertoires and public connection, the book situates communication and changing media use in everyday contexts, showing how our more digital everyday lives intensify communicative dilemmas. Written in an accessible tone, Media Use in Digital Everyday Life will appeal to readers interested in digital media, and to students and scholars of audiences, datafication, journalism and digital platforms.

Üldine tooteinfo: Media Use in Digital Everyday Life

Kauba ID: 17813109
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Emerald Publishing Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: Brita Ytre-Arne
Lehekülgede arv: 112
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Media Use in Digital Everyday Life
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Media Use in Digital Everyday Life


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop