Autor: | Joseph Turow |
Lehekülgede arv: | 508 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 15971904 |
- Consistently examines the business of media through the paradigm of production-distribution-exhibition in a way that no other book does, giving students a more thorough understanding of how media industries work and the vocabulary they need to talk about them. - Engagingly written with examples that are familiar to students, helping them better connect to the content and understand their role as media consumers and producers. - Coverage of convergence and its impact is incorporated into every chapter. - A range of pedagogical materials in the print book and online help students become savvy media consumers and producers, including historical timelines of each media industry; media literacy questions that develop students' critical thinking skills; case studies that bring theory to life; and study aids including flashcards and practice quizzes.
Kauba ID: | 15971904 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,21 x 0,28 m, 1,46 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Kommunikatsioon |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Joseph Turow |
Lehekülgede arv: | 508 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.