1

Media Studies: Texts, Production, Context 3rd edition

Täpsustused:
Autor: Paul Long, Beth Johnson, Shana MacDonald, Tim Wall, Vian Baker, Andrew McStay, Schem Rogerson Bader
Lehekülgede arv: 548
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15613034
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 888 x 9 kuus
6717
6717
888 / kuus
või
3 2239
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
9299
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
9299
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Media Studies: Texts, Production, Context 3rd edition

"This thoroughly revised and updated third edition provides a comprehensive introduction to the various approaches to the field, explaining why media messages matter, how media businesses prosper and why media is integral to defining contemporary life. The text is divided into three parts - Media Texts and Meanings; Producing Media; and Media and Social Contexts - exploring the ways in which various media forms make meaning; are produced and regulated; and how society, culture and history are defined by such forms. Encouraging students to actively engage in media research and analysis, each chapter seeks to guide readers through key questions and ideas in order to empower them to develop their own scholarship, expertise and investigations of the media worlds in which we live. Fully updated to reflect the contemporary media environment, the third edition includes new case studies covering topics such as Brexit, podcasts, Love Island, Captain Marvel, Black Lives Matter, Netflix, data politics, the Kardashians, President Trump, 'fake news', the post-Covid world and perspectives on global media forms. This is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, cultural studies, communication studies, film studies, the sociology of the media and popular culture"--
This thoroughly revised and updated third edition provides a comprehensive introduction to the various approaches to the field, explaining why media messages matter, how media businesses prosper and why media is integral to defining contemporary life.The text is divided into three parts – Media Texts and Meanings; Producing Media; and Media and Social Contexts – exploring the ways in which various media forms make meaning; are produced and regulated; and how society, culture and history are defined by such forms. Encouraging students to actively engage in media research and analysis, each chapter seeks to guide readers through key questions and ideas in order to empower them to develop their own scholarship, expertise and investigations of the media worlds in which we live. Fully updated to reflect the contemporary media environment, the third edition includes new case studies covering topics such as Brexit, podcasts, Love Island, Captain Marvel, Black Lives Matter, Netflix, data politics, the Kardashians, President Trump, ‘fake news’, the post-Covid world and perspectives on global media forms. This is an essential introduction for undergraduate and postgraduate students of media studies, cultural studies, communication studies, film studies, the sociology of the media and popular culture.

Üldine tooteinfo: Media Studies: Texts, Production, Context 3rd edition

Kauba ID: 15613034
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 1,4 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Paul Long, Beth Johnson, Shana MacDonald, Tim Wall, Vian Baker, Andrew McStay, Schem Rogerson Bader
Lehekülgede arv: 548
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Media Studies: Texts, Production, Context 3rd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Media Studies: Texts, Production, Context 3rd edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2142 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

21. maist

000
Võimalikud tarneviisid
9299

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos