1

Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Täpsustused:
Autor: Peyton Paxson
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 13634966
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 787 x 12 kuus
7536
7536
787 / kuus
või
3 2512
Ilma lisatasudeta
Müüja: Minced 4.3
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

26. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

26. maist

000

Unisend pakiautomaat

26. maist

000

Postkontor

26. maist

000

Kuller

26. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

26. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

26. maist

000

Unisend pakiautomaat

26. maist

000

Postkontor

26. maist

000

Kuller

26. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.3

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Mass Communications and Media Studies: An Introduction, 2nd edition is a comprehensive yet concise survey of the history of mass communication media, discussing the current state of each medium, and anticipating the future of mass media. Divided into twelve chapters, it can be used in either 16-week semesters or 12-week terms. Retaining the successful organization of the 1st edition, Peyton Paxson writes in an accessible and well-organized manner, catering to both the needs of students and instructors. He begins each chapter with a list of the current issues and trends concerning the chapter's topic, followed by a brief history of that topic, its current state, predictions for the future, an assessment of career opportunities, and discussion questions for critical thinking. More than just updating statistical data, the 2nd edition weaves in discussions of relevant contemporary issues, including crowdsourcing, going 'viral', interactive advertising, tv industry consolidation, 'the internet of things', conflicting ideas of net neutrality and their continuing implications in a more-connected world.

Üldine tooteinfo: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Kauba ID: 13634966
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Bloomsbury Publishing PLC
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Kommunikatsioon
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Peyton Paxson
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition


Parimad pakkumised müüjalt Minced