1

Making Sense of Neuroscience in the Early Years: Making Sense of Neuroscience in the Early Years

Täpsustused:
Autor: Sally Featherstone
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 19593748
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 665 x 9 kuus
5031
5031
665 / kuus
või
3 1677
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

15. maist

000

Unisend pakiautomaat

15. maist

000

Postkontor

15. maist

000

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

15. maist

000

Unisend pakiautomaat

15. maist

000

Postkontor

15. maist

000

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Toote kirjeldus: Making Sense of Neuroscience in the Early Years: Making Sense of Neuroscience in the Early Years

Translating research about child neuroscience into practice in education is a daunting prospect for most practitioners. In fact, many see it as fraught with difficulties and risky. However, the importance of this research has never been more important. The context of the early years in the UK, has seen considerable changes within recent years, with a raft of government regulation and guidance, and a national move to free childcare entitlement at increasingly earlier ages. Combined with a mounting pressure for accountability in 'Closing the Gap' between disadvantaged children and those more fortunate, these pressures make it fundamental that those working with young children understand what neuroscience is telling us, and more important, what it is not. Practitioners, teachers managers, and governors in settings and schools will not only be called to account for the attainment of their children, as measured in tests, but in the way children are prepared for lifelong earning, which will support them for the rest of their school lives and beyond. This book is a comprehensive position statement for practitioners that highlights: where we are now; what we know; what we don't know; what research developments mean for practitioners and setting, and how this fits in with the government expectations within the EYFS framework. Sally Featherstone covers the current thinking in educational research and neuroscience, how some of this has been misinterpreted by 'early adopters' or 'over-enthusiastic promoters', and how new information can help practitioners to be more effective in their work with young children.

Üldine tooteinfo: Making Sense of Neuroscience in the Early Years: Making Sense of Neuroscience in the Early Years

Kauba ID: 19593748
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Bloomsbury Publishing PLC
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: Sally Featherstone
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Making Sense of Neuroscience in the Early Years: Making Sense of Neuroscience in the Early Years
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki