Autor: | Susan B. Barnes |
Lehekülgede arv: | 288 |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Kauba ID: | 13181951 |
Technological changes have radically altered the ways in which people use visual images. Since the invention of photography, imagery has increasingly been used for entertainment, journalism, information, medical diagnostics, instruction, branding and communication. These functions move the image beyond aesthetic issues associated with art and into the realm of communication studies.This introductory textbook introduces students to the terminology of visual literacy, methods for analyzing visual media, and theories on the relationship between visual communication and culture. Exploring the meanings associated with visual symbols and the relationship of visual communication to culture, this book provides students with a better understanding of the visually oriented world in which they live. From cave art to virtual reality, all visual media are discussed with methods for evaluation. Student-friendly features such as boxed topics, key terms, web resources, and suggestions for exercises are provided throughout.
Kauba ID: | 13181951 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 0,56 kg |
Kirjastus: | Peter Lang Publishing Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Susan B. Barnes |
Lehekülgede arv: | 288 |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.