Autor: | Robert M. Clark |
Lehekülgede arv: | 480 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Kauba ID: | 12329328 |
Now in its Sixth Edition, Robert M. Clark's Intelligence Analysis: A Target-Centric Approach once again delivers a consistent, clear method for teaching intelligence analysis—demonstrating how a collaborative, target-centric approach leads to sharper and more effective analysis. This bestseller also includes new end-of-chapter questions to spark classroom discussion, as well as material on the intelligence cycle, collection, managing analysis, and dealing with intelligence customers. Clark’s practical approach combined with his insider perspective create the ideal resource for students and practitioners alike.
Kauba ID: | 12329328 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,7 kg |
Kirjastus: | SAGE Publications Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Robert M. Clark |
Lehekülgede arv: | 480 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.