Autor: | Robert Cialdini |
Lehekülgede arv: | 272 |
Ilmumisaasta: | 2013 |
Kauba ID: | 17398979 |
Influence: Science and Practiceis an examination of the psychology of compliance (i.e. uncovering which factors cause a person to say "yes" to another's request). Written in a narrative style combined with scholarly research, Cialdini combines evidence from experimental work with the techniques and strategies he gathered while working as a salesperson, fundraiser, advertiser, and in other positions inside organizations that commonly use compliance tactics to get us to say "yes." Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the reader of the power of persuasion. Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.
Kauba ID: | 17398979 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,01 x 0,22 x 0,27 m, 0,6 kg |
Kirjastus: | Pearson Education Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Politoloogia |
Autor: | Robert Cialdini |
Lehekülgede arv: | 272 |
Ilmumisaasta: | 2013 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.