Autor: | Paul Richards |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 19319568 |
Spin doctors are seldom out of the news for long. But who really understands what 'spin' is, or what spin doctors do? The media has moved on from a world where press officers carried piles of newspapers to the office each morning, when Twitter was what birds did and mobile phones were the size of bread loaves. Thank goodness Paul Richards is here to explain spin doctoring in a digital world.Essential reading for anyone who wants a career in communications or is intrigued by what keeps the cogs turning behind Parliament, How to Be a Spin Doctor covers all the essential skills, such as: snagging positive media coverage, creating eye-catching news releases and photo opportunities, avoiding the endless traps set by journalists. Paul Richards challenges the increasingly negative connotations of spin, arguing that it is neither a dishonourable practice nor a new one; it's simply the most practical way to convey information or make a point. The truth of the matter is that the spin doctor's trade secrets can be useful to anyone trying to promote a company, client or cause: to protect reputations, get messages across and win public support. So it's time to start reading and get spinning.
Kauba ID: | 19319568 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,4 kg |
Kirjastus: | Biteback Publishing |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Sotsiaalteaduste raamatud |
Autor: | Paul Richards |
Lehekülgede arv: | 256 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.