Autor: | Veronica Pacini-Ketchabaw |
Lehekülgede arv: | 208 |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Kauba ID: | 13181881 |
Pacini-Ketchabaw (child and youth care, U. of Victoria) introduces ten essays that challenge approaches to curriculum based on a belief in one best answer, children as passive knowledge receivers, and theory and practice as separate. In keeping with Canadian government interest in applying postmodern ideas in education, educators share personal narratives, critical reflections, curriculum models, and participatory action research that re-imagine early childhood education as a dynamic, diverse flow. Ideas are drawn from Deleuze, Guattari, J. Butler, and other postmodern/post-structuralist thinkers. No index has been provided. Annotation ©2011 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)
Kauba ID: | 13181881 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,32 kg |
Kirjastus: | Peter Lang Publishing Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Veronica Pacini-Ketchabaw |
Lehekülgede arv: | 208 |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.