1

Evaluating and Valuing in Social Research

Täpsustused:
Autor: Thomas A. Schwandt, Emily F. Gates
Lehekülgede arv: 250
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 20564958
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 741 x 9 kuus
5606
5606
741 / kuus
või
3 1870
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Evaluating and Valuing in Social Research

Much applied research takes place as if complex social problems--and evaluations of interventions to address them--can be dealt with in a purely technical way. In contrast, this groundbreaking book offers an alternative approach that incorporates sustained, systematic reflection about researchers' values, what values research promotes, how decisions about what to value are made and by whom, and how judging the value of social interventions takes place. The authors offer practical and conceptual guidance to help researchers engage meaningfully with value conflicts and refine their capacity to engage in deliberative argumentation. Pedagogical features include a detailed evaluation case, "Bridge to Practice" exercises and annotated resources in most chapters, and an end-of-book glossary.

Üldine tooteinfo: Evaluating and Valuing in Social Research

Kauba ID: 20564958
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Guilford Publications
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Thomas A. Schwandt, Emily F. Gates
Lehekülgede arv: 250
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Evaluating and Valuing in Social Research
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Evaluating and Valuing in Social Research


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos