Autor: | Yusuf Alpaydin, Cihad Demirli |
Lehekülgede arv: | 267 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 19769948 |
This open access book reviews the effects of the twenty-first century scientific-technological and social developments on the educational theory. The first part handles the subject, focusing on technology and educational philosophy. In the second part, the implications of new human and social conceptions towards the education paradigms are examined. In the chapters of the last part of the book, more practical dimensions of education are discussed. Transforming school designs, school management, learning-teaching approaches and teacher competencies are discussed in the context of broader social, cultural and technological changes.
Kauba ID: | 19769948 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Springer Verlag, Singapore |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Sotsiaalteaduste raamatud |
Autor: | Yusuf Alpaydin, Cihad Demirli |
Lehekülgede arv: | 267 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.