1

Design: A Very Short Introduction

Täpsustused:
Autor: John Heskett
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2005
Kauba ID: 29945608
1325
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

Unisend pakiautomaat

28. maist

229

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

Unisend pakiautomaat

28. maist

229

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Design: A Very Short Introduction

This Very Short Introduction looks beyond style and taste to see how different cultures and individuals personalize objects. Heskett shows that contemporary design combines 'need' and 'desire' to form practical objects that reflect our identity and aspirations through form and decoration.
Aiming to transform the way we think about design, this work shows how integral it is to our lives, from the spoon we use to eat our breakfast cereal to the medical equipment used to save lives. It also looks at how cultures and individuals personalise objects, and gives insights into how companies such as Nokia, Ford, and Sony approach design.
John Heskett wants to transform the way we think about design by showing how integral it is to our daily lives, from the spoon we use to eat our breakfast cereal, and the car we drive to work in, to the medical equipment used to save lives. Design combines "need" and "desire" in the form of a practical object that can also reflect the user's identity and aspirations through its form and decoration. This concise guide to contemporary design goes beyond style and taste to look at how different cultures and individuals personalize objects. Heskett also reveals how simple objects, such as a toothpick, can have their design modified to suit the specific cultural behavior in different countries. There are also fascinating insights into how major companies such as Nokia, Ford, and Sony approach design. Finally, Heskett gives us an exciting vision of what design can offer us in the future, showing in particular how it can humanize new technology.

Üldine tooteinfo: Design: A Very Short Introduction

Kauba ID: 29945608
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,11 x 0,17 m, 0,14 kg
Kirjastus: Oxford University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Autor: John Heskett
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2005

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Design: A Very Short Introduction
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Design: A Very Short Introduction


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos