1

Deep Mediatization: Key Ideas in Media & Cultural Studies

Täpsustused:
Autor: Andreas Hepp
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15464854
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 790 x 9 kuus
5971
6699
-10%
5971
790 / kuus
või
3 1991
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6064
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Unisend pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Unisend pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
6064
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Deep Mediatization: Key Ideas in Media & Cultural Studies

Andreas Hepp takes an integrative look at one of the biggest questions in media and communications research: how digital media is changing society. Often, such questions are discussed in isolation, losing sight of the overarching context in which they are situated. Hepp has developed a theory of the re-figuration of society by digital media and their infrastructures, and provides an understanding of how profound today's media-related changes are, not only for institutions, organizations and communities, but for the individual as well. Rooted in the latest research, this book does not stop at a description of media-related change; instead, it raises the normative challenge of what deep mediatization should look like so that it might just stimulate a 'good life' for all. Providing original and critical research, the book introduces deep mediatization to students of media and cultural studies, as well as neighboring disciplines like sociology, political science and other cognate disciplines.

Üldine tooteinfo: Deep Mediatization: Key Ideas in Media & Cultural Studies

Kauba ID: 15464854
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,48 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Andreas Hepp
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Deep Mediatization: Key Ideas in Media & Cultural Studies
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Deep Mediatization: Key Ideas in Media & Cultural Studies

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(1023 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

21. maist

000
Võimalikud tarneviisid
6064

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA