Autor: | Susan Nolen-Hoeksema, Geoffrey Loftus, Barbara Fredrickson, Christel Lutz |
Lehekülgede arv: | 816 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Kauba ID: | 12217761 |
Now in its 16th edition, Atkinson & Hilgard's Introduction to Psychology has been fully revised and updated to reflect all recent research developments, theories and ideas, whilst also retaining all of the qualities which have established it as a leading undergraduate psychology textbook over the past five decades, including its highly accessible and engaging student-centred approach. The established author team of Susan Nolen-Hoeksema, Barbara Fredrickson and Geoffrey R. Loftus has been joined by Christel Lutz (University of Utrecht), who has helped to add a fresh European influence, and thereby create a truly international introductory textbook. The 'Cutting Edge Research' box features and 'Seeing Both Sides' essays which conclude each chapter have been fully updated and replaced throughout, using contributions from a range of experts across the globe, and really help to bring the text to life for students.
Kauba ID: | 12217761 |
Kategooria: | Ühiskonnateemalised raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Cengage Learning EMEA |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Susan Nolen-Hoeksema, Geoffrey Loftus, Barbara Fredrickson, Christel Lutz |
Lehekülgede arv: | 816 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.