1

America the Fearful: Media and the Marketing of National Panics

Täpsustused:
Autor: Benjamin Radford
Lehekülgede arv: 277
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14552616
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 791 x 24 kuus
12595
12595
791 / kuus
või
3 4199
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

30. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. aprillist

000

Postkontor

30. aprillist

000

Kuller

30. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

30. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. aprillist

000

Postkontor

30. aprillist

000

Kuller

30. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: America the Fearful: Media and the Marketing of National Panics

"National panics about crime, immigrants, police, and societal degradation have been pervasive in the United States of the 21st century. Many of these major fears begin as mere phantom fears, but are systematically amplified by social media, news media, bad actors and even well-intentioned activists. There are numerous challenges facing the U.S., but Americans must sort through which fears are legitimate threats and which are amplified exaggerations. This is an examination of the role of fear in nationalpanics. Simultaneously, the book addresses why many Americans believe the country is in horrible shape and will continue to deteriorate (even in the face of contradictory evidence). Political polarization, racism, sexism, economic inequality, and other social issues are examined using an interdisciplinary approach. Combining media literacy, folklore, investigative journalism, psychology, neuroscience, and critical thinking approaches, this book reveals the powerful--and often unrecognized--role that fearplays in clouding perceptions about the U.S. It delves beneath the surface to look at not only the negative repercussions of this pervasive and toxic phenomenon, but also offers evidence-based solutions"--

Üldine tooteinfo: America the Fearful: Media and the Marketing of National Panics

Kauba ID: 14552616
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: McFarland & Co Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Psühholoogia raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Benjamin Radford
Lehekülgede arv: 277
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

America the Fearful: Media and the Marketing of National Panics
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: America the Fearful: Media and the Marketing of National Panics


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop