Autor: | Robert Solomon, Ian Schafer |
Lehekülgede arv: | 288 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 14332111 |
In a letter to the author, advertising agency Ogilvy & Mather’s Chair and CEO emeritus Shelly Lazarus said, “The book is terrific. It’s an easy read, and I agree with every word.”Danny Meyer, legendary restaurateur and CEO of the Union Square Hospitality Group, described the book as providing, “sensible, timeless advice for distinguishing your brand through generosity of spirit.”This book outlines how to build better client relationships and work smarter with colleagues. It transforms what is viewed as an elusive, even ephemeral pursuit, not easily characterized by a precise skill set or inventory of responsibilities, into something definable and actionable, governed by a precise checklist of things designed to help guide work.The new version begins with a synthesis discussions the author has had with a wide range of advertising and marketing people about “what’s wrong with advertising,” setting up the material to follow. It ends with a provocative question, “Is account management dead,” that the author counters in convincing fashion. In between there is practical, accessible content designed to help people get better at what they do.
Kauba ID: | 14332111 |
Kategooria: | Turunduse raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Tüüp: | Majandus, turundus, avalikud suhted |
Kirjastus: | John Wiley & Sons Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Raske |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Jah |
Autor: | Robert Solomon, Ian Schafer |
Lehekülgede arv: | 288 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.