1

Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Täpsustused:
Autor: Paul Feldwick
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15114619
2440
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
3684
-
5585
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
3684
Minced
4189
Pro Baltic
5585 7279
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today's celebrities who launch their own multi-million dollar brands. There are good reasons for this; we now understand better than ever before the psychological and sociological reasons why apparent frivolity creates serious business benefits. And yet the advertising business today seems reluctant to embrace its powerful links with popular culture. Misled on one side by managerial myths of rationality and logic, and on the other by a cultish misunderstanding of 'creativity', it risks forgetting how to appeal to the public, and how to build successful brands. As a result, evidence suggests, today's advertising is less liked and less effective than ever before. But it is not too late to reverse this trend. Advertisers and agencies who read this book will rediscover why the pedlar sings, and despite what we've all been told, why people do buy from clowns. They will be inspired to make their advertising more popular, more famous, more fun again - and much more effective. 'This is a fabulous book. ...It is possibly the book I would most highly recommend to anyone in marketing.' Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy

Üldine tooteinfo: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Kauba ID: 15114619
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kirjastus: Troubador Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud eneseharimiseks
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Paul Feldwick
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(985 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

9. maist

000
Võimalikud tarneviisid
3684
Müüja: Minced 4.3
(1042 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

20. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4189
Müüja: Pro Baltic 4.3
(930 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

12. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5585 7279

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos