1

What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Täpsustused:
Autor: Denise Lee Yohn
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 15684549
2681
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4030
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4030
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Offers advice for building an exceptional organizational brand by emulating the techniques of the great industry icons, and manifesting seven principles of successful branding.
Discover proven strategies for building powerful, world-class brandsIt's tempting to believe that brands like Apple, Nike, and Zappos achieved their iconic statuses because of serendipity, an unattainable magic formula, or even the genius of a single visionary leader. However, these companies all adopted specific approaches and principles that transformed their ordinary brands into industry leaders. In other words, great brands can be built—and Denise Lee Yohn knows exactly how to do it. Delivering a fresh perspective, Yohn's What Great Brands Do teaches an innovative brand-as-business strategy that enhances brand identity while boosting profit margins, improving company culture, and creating stronger stakeholder relationships. Drawing from twenty-five years of consulting work with such top brands as Frito-Lay, Sony, Nautica, and Burger King, Yohn explains key principles of her brand-as-business strategy.Reveals the seven key principles that the world's best brands consistently implementPresents case studies that explore the brand building successes and failures of companies of all sizes including IBM, Lululemon, Chipotle Mexican Grill, and other remarkable brandsProvides tools and strategies that organizations can start using right awayFilled with targeted guidance for CEOs, COOs, entrepreneurs, and other organization leaders, What Great Brands Do is an essential blueprint for launching any brand to meteoric heights.

Üldine tooteinfo: What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Kauba ID: 15684549
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,48 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Denise Lee Yohn
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: What Great Brands Do: The Seven Brand-Building Principles that Separate the Best from the Rest

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(966 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

6. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4030

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos