1

Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Täpsustused:
Autor: Tony Morgan
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 13348671
3316
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5199
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
5199
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Write well. Live well.The practice of creative writing - being expressive, exploring ideas, crafting words, shaping stories - can deepen your appreciation of life and enhance your wellbeing.With 100 inspiring prompts, insights and exercises specially devised by an award-winning author and creative writing teacher, discover how to write well - and thrive. This comprehensive guide to visual merchandising covers both window dressing and in-store design, as well as all the other elements, real or virtual, used to enhance the contemporary retail experience. Featuring a range of shops, from fashion emporia such as Selfridges, Printemps, and Bergdorf Goodman to small outlets, the book offers practical advice, supported by tips from the most inspiring visual merchandisers and creative directors across the world.It reveals the secrets of their profession and all there is to know about the latest technology, mannequins, props etc. It also examines the psychology and ever-changing trends behind consumer behaviour.Visual merchandising is presented through lavish color photographs, diagrams of floor layouts and store case studies, and includes invaluable information such as a glossary of terms used in the industry.

Üldine tooteinfo: Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Kauba ID: 13348671
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: Laurence King Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Tony Morgan
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Visual Merchandising Fourth Edition: Window Displays, In-store Experience

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2149 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

26. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5199

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos