Autor: | Laura Klein |
Lehekülgede arv: | 233 |
Ilmumisaasta: | 2018 |
Kauba ID: | 17750939 |
Great user experiences (UX) are essential for products today, but designing one can be a lengthy and expensive process. With this practical, hands on book, you’ll learn how to do it faster and smarter using Lean UX techniques. UX expert Laura Klein shows you what it takes to gather valuable input from customers, build something they’ll truly love, and reduce the time it takes to get your product to market. No prior experience in UX or design is necessary to get started. If you’re an entrepreneur or an innovator, this book puts you right to work with proven tips and tools for researching, identifying, and designing an intuitive, easy-to-use product. Determine whether people will buy your product before you build itListen to your customers throughout the product’s lifecycleUnderstand why you should design a test before you design a product. Get nine tools that are critical to designing your product. Discern the difference between necessary features and nice-to-havesLearn how a Minimum Viable Product affects your UX decisions. Use A/B testing in conjunction with good UX practices. Speed up your product development process without sacrificing quality.
Kauba ID: | 17750939 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | O'Reilly Media |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Raamatud eneseharimiseks |
Autor: | Laura Klein |
Lehekülgede arv: | 233 |
Ilmumisaasta: | 2018 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.