1

Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses

Täpsustused:
Autor: Nancy Harhut
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15205829
4286
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
5784
-
8428
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5784 7539
KATARATA
5799
EasyShop
8428
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses

Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
Increase engagement, response rates and the ROI of marketing initiatives with this step-by-step guide to harnessing hardwired consumer behavior and instinctive responses. Using Behavioral Science in Marketing shows how to apply behavioral science principles in key areas of marketing, including marketing communications, email, direct mail and ad campaigns, social media marketing and sales funnel conversion strategies. Highly practical and accessible, it includes case studies and examples from AT&T, Apple, Spotify and The Wall Street Journal showing how these approaches have been used in practice. Using Behavioral Science in Marketing also reveals how to increase consumer involvement and engagement, convey exclusivity and desirability, and prompt customer action and loyalty with scientifically proven principles such as autonomy bias, storytelling, and the Von Restorff effect. Featuring common mistakes to avoid and key takeaways at the end of each chapter, it's also accompanied by downloadable checklists and an interactive template to use in practice. In a highly competitive space, where even an incremental advantage can result in significant uplifts, this is a crucial resource to create stand out and successful marketing-especially for marketers in highly regulated or highly competitive environments.

Üldine tooteinfo: Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses

Kauba ID: 15205829
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Nancy Harhut
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(932 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5784 7539
Müüja: KATARATA 4.6
(2133 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5799
Müüja: EasyShop 4.4
(997 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

12. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8428

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos