1

Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

Täpsustused:
Autor: Thales S. Teixeira, Greg Piechota
Lehekülgede arv: 352
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15443754
2980
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

28. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

28. maist

000

Unisend pakiautomaat

28. maist

000

Postkontor

28. maist

000

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

A Harvard Business School professor reveals the pattern to disruption in an industry by startups like Zipcar or Airbnb that force established companies out of their status quo and describes what industry leaders can do to protect their brands.
Based on eight years of research visiting dozens of startups, tech companies and incumbents, Harvard Business School professor Thales Teixeira shows how and why consumer industries are disrupted, and what established companies can do about it while highlighting the specific strategies potential startups use to gain a competitive edge. There is a pattern to digital disruption in an industry, whether the disruptor is Uber, Airbnb, Dollar Shave Club, Pillpack or one of countless other startups that have stolen large portions of market share from industry leaders, often in a matter of a few years.As Teixeira makes clear, the nature of competition has fundamentally changed. Using innovative new business models, startups are stealing customers by breaking the links in how consumers discover, buy and use products and services. By decoupling the customer value chain, these startups, instead of taking on the Unilevers and Nikes, BMW’s and Sephoras of the world head on, peel away a piece of the consumer purchasing process. Birchbox offered women a new way to sample beauty products from a variety of companies from the convenience of their homes, without having to visit a store. Turo doesn't compete with GM. Instead, it offers people the benefit of driving without having to own a car themselves.Illustrated with vivid, indepth and exclusive accounts of both startups, and reigning incumbents like Best Buy and Comcast, as they struggle to respond, Unlocking the Customer Value Chain is an essential guide to demystifying how digital disruption takes place – and what companies can do to defend themselves.

Üldine tooteinfo: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption

Kauba ID: 15443754
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,53 kg
Kirjastus: Random House USA Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Thales S. Teixeira, Greg Piechota
Lehekülgede arv: 352
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Unlocking the Customer Value Chain: How Decoupling Drives Consumer Disruption


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos