Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

Täpsustused:
Autor: Chris Helder
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 12327522
TASUTA TARNE al 20 €
1724
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

10. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

10. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

10. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

Sharing example communication techniques for a variety of professional interactions, a highly sought expert from Australia shares insights into the power and potential of strong persuasive abilities, outlining 10 skill-building tools designed to build one's influential capabilities and close lucrative deals. Original.
Master the power of influence and persuasion to achieve more in work and lifeFor business leaders and managers, as well as those who work in sales, the power of influence can be a potent advantage. The ability to persuade others based on what you know about them is the first step to convincing someone to buy your product or buy into your business vision. In The Ultimate Book of Influence, author Chris Helder—a master of communication and one of Australia’s most sought after speakers on influence—shares ten essential tools that will enable you to influence others so you win the sale or seal the deal.The tools in this book will show you how to read body language, uncover what’s most important to a client, convince others to take action, understand the four essential types of people at your workplace, and much more.Written by one of Australia’s most successful speakers on the art of influenceIncludes ten powerful tools that allow you to understand what matters most to a client or colleague and use that knowledge to influence their actions and behaviorsIdeal for salespeople, business leaders, corporate executives, and anyone who must regularly convince others to take actionBefore you can truly influence people, you need to learn how to communicate effectively. The Ultimate Book of Influence teaches you how to choose the right kind of communication technique for any situation, so when you speak, you know people are listening.

Üldine tooteinfo: Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business

Kauba ID: 12327522
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Chris Helder
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Ultimate Book of Influence: 10 Tools of Persuasion to Connect, Communicate, and Win in Business


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos