1

Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning

Täpsustused:
Autor: Jon Steel
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 1998
Kauba ID: 30021223
4292
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4713
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

11. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

11. juunist

000

Unisend pakiautomaat

11. juunist

000

Postkontor

11. juunist

000

Kuller

11. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

11. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

11. juunist

000

Unisend pakiautomaat

11. juunist

000

Postkontor

11. juunist

000

Kuller

11. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning

"Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers. While many in the industry are still dissecting consumer behavior, extrapolating demographic trends, developing complex behavioral models, and measuring Pavlovian salivary responses, Steel advocates an approach to consumer research that is based on simplicity, common sense, and creativity--an approach that gains access to consumers' hearts and minds, develops ongoing relationships with them, and, most important, embraces them as partners in the process of developing and advertising. A witty, erudite raconteur and teacher, Steel describes how successful account planners work in partnership with clients, consumer, and agency creatives. He criticizes research practices that, far from creating relationships, drive a wedge between agencies and the people they aim to persuade; he suggests new ways of approaching research to cut through the BS and get people to show their true selves; and he shows how the right research, when translated into a motivating and inspiring brief, can be the catalyst for great creative ideas. He draws upon his own experiences and those of colleagues in the United States and abroad to illustrate those points, and includes examples of some of the most successful campaigns in recent years, including Polaroid, Norwegian Cruise Line, Porsche, Isuzu, "got milk?" and others. The message of this book is that well-thought-out account planning results in better, more effective marketing and advertising for both agencies and clients. And also makes an evening in front of the television easier to bear for the population at large."

Üldine tooteinfo: Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning

Kauba ID: 30021223
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,5 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Autor: Jon Steel
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 1998

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Truth, Lies, and Advertising: The Art of Account Planning

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

(436 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
4713

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop