1

Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Clare Inkson, Lynn Minnaert
Lehekülgede arv: 464
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 12327054
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 1308 x 60 kuus
34607
34607
1308 / kuus
või
3 11537
Ilma lisatasudeta
Müüja: Minced 4.3
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

2. juulist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. juulist

000

Unisend pakiautomaat

2. juulist

000

Postkontor

2. juulist

000

Kuller

2. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

2. juulist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. juulist

000

Unisend pakiautomaat

2. juulist

000

Postkontor

2. juulist

000

Kuller

2. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.3

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

An introductory text that gives its reader a strong understanding of the dimensions of tourism, the industries of which it is comprised, the issues that affect its success, and the management of its impact on destination economies, environments and communities.
An introductory text that gives its reader a strong understanding of the dimensions of tourism, the industries of which it is comprised, the issues that affect its success, and the management of its impact on destination economies, environments and communities.Now in a full colour design, the new edition features a clear focus on the issues affecting 21st century tourism, providing students with extensive coverage on the effects of globalisation and global conflict; sustainability and climate change; developments in digital technology and the rise of the sharing economy.  International case-studies and snapshots (mini-case studies) are used throughout and have been taken from around the globe, including the US, China, Russia, Gambia, Bhutan, Cuba, Singapore, New Zealand, Australia, Caribbean, Canada and the UK, and from companies including TUI, Airbnb and Marriot. The accompanying Online Resources include PowerPoint slides and an Instructor's Manual for lecturers and additional case studies, useful video links, and web links for students.Suitable for students new to tourism studies.

Üldine tooteinfo: Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition

Kauba ID: 12327054
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Clare Inkson, Lynn Minnaert
Lehekülgede arv: 464
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Tourism Management: An Introduction 2nd Revised edition


Parimad pakkumised müüjalt Minced