Theory of Fun for Game Design 2nd ed.

Täpsustused:
Autor: Raph Kostet
Lehekülgede arv: 284
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 13668281
5699
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
7040
Lisa korvi
754 / kuus

3 1901
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

25. maist

000

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
7040 9249
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Theory of Fun for Game Design 2nd ed.

Discusses the essential elements in creating a successful game, how playing games and learning are connected, and what makes a game boring or fun.
Now in full color, the 10th anniversary edition of this classic book takes you deep into the influences that underlie modern video games, and examines the elements they share with traditional games such as checkers. At the heart of his exploration, veteran game designer Raph Koster takes a close look at the concept of fun and why it’s the most vital element in any game. Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further. You’ll discover that:Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles Most successful games are built upon the same elements Slightly more females than males now play games Many games still teach primitive survival skills Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements Truly creative designers seldom use other games for inspiration Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins

Üldine tooteinfo: Theory of Fun for Game Design 2nd ed.

Kauba ID: 13668281
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: O'Reilly Media
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Raph Kostet
Lehekülgede arv: 284
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Theory of Fun for Game Design 2nd ed.
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(129 ostja hinnangud)
-23%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000
Võimalikud tarneviisid
7040 9249