1

Teenuseoperatsioonide juhtimine: teenuse osutamise täiustamine 5. väljaanne

Täpsustused:
Autor: Robert Johnston, Michael Shulver, Nigel Slack, Graham Clark
Lehekülgede arv: 640
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 14203196
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 860 x 24 kuus
13699
13699
860 / kuus
või
3 4567
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
13889
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

000

Unisend pakiautomaat

16. maist

000

Postkontor

16. maist

000

Kuller

16. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

000

Unisend pakiautomaat

16. maist

000

Postkontor

16. maist

000

Kuller

16. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
13889 18069
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Teenuseoperatsioonide juhtimine: teenuse osutamise täiustamine 5. väljaanne

  • Analüüsige ja lahendage organisatsioonilisi väljakutseid, kasutades reaalmaailma näiteid Service Operations Management, 5. väljaanne, Robert Johnston et al. on turgu juhtiv tekst teenuste haldamise kohta ja annab selge ülevaate sellest, kuidas saab organisatsioonides teenuste toimivust parandada. See õpik rakendab aluseks olevaid teooriaid tegelike väljakutsete kohta, millega teenindusjuhtimise juhid igapäevaselt silmitsi seisavad, pakkudes erinevaid näiteid ja illustratsioone. Igas peatükis on rida tööriistu, raamistikke ja tehnikaid, mis on loodud selleks, et aidata teil paremini analüüsida olemasolevaid toiminguid ja mõista, kuidas toimimisprobleemidega toime tulla. Pearson, maailma õppeettevõte.

Üldine tooteinfo: Teenuseoperatsioonide juhtimine: teenuse osutamise täiustamine 5. väljaanne

Kauba ID: 14203196
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,26 m, 1,08 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Robert Johnston, Michael Shulver, Nigel Slack, Graham Clark
Lehekülgede arv: 640
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Teenuseoperatsioonide juhtimine: teenuse osutamise täiustamine 5. väljaanne
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Teenuseoperatsioonide juhtimine: teenuse osutamise täiustamine 5. väljaanne

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(933 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

16. maist

000
Võimalikud tarneviisid
13889 18069

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA