1

Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay: The dodgy business of popular music

Täpsustused:
Autor: Simon Napier-Bell
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 30103083
1494
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

7. maist

199

Omniva pakiautomaat

7. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

7. maist

259

Kuller

7. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

7. maist

199

Omniva pakiautomaat

7. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

7. maist

259

Kuller

7. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay: The dodgy business of popular music

Let legendary rock manager Simon Napier-Bell take you inside the (dodgy) world of popular music not just a creative industry, but a business that has made people rich beyond their wildest dreams. He balances seductive anecdotes pulling back the curtain on the gritty and absurd side of the industry with an insightful exploration of the relationship between creativity and money. This book describes the evolution of the industry from 1713 the year parliament granted writers ownership over what they wrote to today, when a global, 100 billion pound industry is controlled by just three major players: Sony, Universal and Warner. Inside you will uncover some little-known facts about the industry, including: How a formula for writing hit songs in the 1900s helped create 50,000 of the best-known songs of all time. How infighting in the American pre-war music industry shut down traditional radio and created an opening for country music, race records and rock'n'roll. How Jewish immigrants and black jazz musicians dancing cheek-to-cheek created a template for all popular music that followed. How rock tours became the biggest, quickest, sleaziest and most profitable ventures the music industry has ever seen. After reading Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay, you'll never listen to music in the same way again.

Üldine tooteinfo: Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay: The dodgy business of popular music

Kauba ID: 30103083
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,38 kg
Kirjastus: Unbound
Autor: Simon Napier-Bell
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay: The dodgy business of popular music
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Ta-Ra-Ra-Boom-De-Ay: The dodgy business of popular music


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos