Autor: | David A. Fennell, Chris Cooper |
Lehekülgede arv: | 504 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Kauba ID: | 13965016 |
This new textbook provides a comprehensive overview of sustainable tourism framed around the UN's sustainable development goals. It examines the origins and dimensions of sustainable tourism and offers a detailed account of sustainable initiatives and management across destinations, the tourism industry, public sector and leading agencies. The book explores the principal values and priorities in sustainable development through a better understanding of values, ethics and human nature. It covers a broad range of studies from an array of disciplinary perspectives and includes learning objectives, discussion questions and international case studies throughout. It is an important text for students and researchers in tourism and sustainability.
Kauba ID: | 13965016 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,9 kg |
Kirjastus: | Channel View Publications Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Majandusteadus |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | David A. Fennell, Chris Cooper |
Lehekülgede arv: | 504 |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.