1

Strategic Retail Management and Brand Management: Trends, Tactics, and Examples

Täpsustused:
Autor: Doris Berger-Grabner
Lehekülgede arv: 456
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15874844
4635
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6199
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

2. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. juunist

000

Unisend pakiautomaat

2. juunist

000

Postkontor

2. juunist

000

Kuller

2. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

2. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. juunist

000

Unisend pakiautomaat

2. juunist

000

Postkontor

2. juunist

000

Kuller

2. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
6199
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Strategic Retail Management and Brand Management: Trends, Tactics, and Examples

The retail industry and associated business models have gone through a significant phase of disruption. The rapid emergence of new technologies, digital business models and the evolution of social media platforms as a new sales channel continue to influence the sector. Key contextual or external trends will affect and shape the retail landscape in the years to come. Therefore, it seems important to prepare for this situation and be ready with a head start in terms of knowledge. This textbook provides its readers basic knowledge about the national and international retail sector and gives important insights into trends and developments. It deals with key trends, in particular new patterns of personal consumption, evolving geopolitical dynamics, technological advancements and structural industry shifts. Moreover, it explains why it is so important that retailers use these trends, adapt their retail strategies and tactics, create strong brands and come up with innovative, new ways of doing business. Today we are living in a challenging time for retail. This textbook tries to give insights and explanations to better understand these challenges and provide managerial implications.

Üldine tooteinfo: Strategic Retail Management and Brand Management: Trends, Tactics, and Examples

Kauba ID: 15874844
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Doris Berger-Grabner
Lehekülgede arv: 456
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Strategic Retail Management and Brand Management: Trends, Tactics, and Examples
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Strategic Retail Management and Brand Management: Trends, Tactics, and Examples

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2157 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
6199

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos