1

Strategic Brand Management 4th Revised edition

Täpsustused:
Autor: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Professor Simon Pervan
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 13386771
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 806 x 12 kuus
7718
7718
806 / kuus
või
3 2574
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (4):
9599
-
11711
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
9599
Minced
10918
Pro Baltic
11376 14819
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Strategic Brand Management 4th Revised edition

A brand is not merely a representation of a product: it is an emotional and symbolic perception we develop that influences our thoughts, feeling, and behaviour. Strategic Brand Management is the only textbook to go beyond the standard branding models to fully explore this perception and consider brands as truly sociocultural phenomena. The book's innovative framework separates a brand's concept into its functional and emotional parts to give students a complete understanding of how brands operate and the strategies they employ to compete for consumer loyalty. Written by international experts in the field, the book draws on contemporary sociology, anthropology, and social theory, but the authors' wide experience of consulting and teaching ensure that these complex and exciting ideas are firmly grounded in managerial implications and applications. Diverse and dynamic examples-from the pull of the latest Samsung phone to the British associations with tea, from Diesel's social brand positioning to Nintendo's use of brand nostalgia-are accompanied by adverts and images from the global campaigns to bring the concepts and theories to life. End-of-chapter case studies provide longer illustrations of the application of branding and challenge students to question company practices and apply the theoretical ideas they have learned through the chapter. The definitions and ideas used in the study of branding are distilled into 'Key Concepts', listed at the start of chapters and revisited within chapters, which summarise the essential points. A clear structure, diagrams of branding models, discussion questions, and a compact format ensure the book is accessible as well as applied. As a result, Strategic Brand Management is the complete and essential textbook for students aiming to develop their academic and professional skills and learn more about this challenging and profitable industry. This textbook is accompanied by the following online resources: For students: Web exercises Web links Video links For lecturers: PowerPoint slides Resource box

Üldine tooteinfo: Strategic Brand Management 4th Revised edition

Kauba ID: 13386771
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: Oxford University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Professor Simon Pervan
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Strategic Brand Management 4th Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Strategic Brand Management 4th Revised edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (4)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2131 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
9599
Müüja: Minced 4.3
(1053 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

21. maist

000
Võimalikud tarneviisid
10918
Müüja: Pro Baltic 4.3
(930 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
11376 14819
Müüja: EasyShop 4.4
(992 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

12. maist

000
Võimalikud tarneviisid
11711

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos