Autor: | Andrew Christophers |
Lehekülgede arv: | 160 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 12982446 |
What does it mean to build a truly "Human-First" business - an engaging culture where people are empowered to do their best work, and to grow both personally as well as professionally? How do you manage the tension between Starting Up and Scaling Up - the fluidity of a creative start-up versus the structure and organisation that are then needed for growth? And how do you preserve, enhance and evolve your people-centric culture as you grow - the very thing that made you unique and successful in the first place? This is a book about people. It tells the story of the first 25 years of Brand Genetics, a "human-first" insight and innovation marketing consultancy. Using an A-to-Z structure, it highlights 26 different key learnings and challenges. Each chapter is brought to life with a series of real-life human stories and illustrations, summarised into key take-outs. This is an easy-to-read guide for anyone who is starting up or scaling up their own business - or anyone who really cares about company culture, and wants to create a uniquely human work environment
Kauba ID: | 12982446 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg |
Kirjastus: | Troubador Publishing |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Andrew Christophers |
Lehekülgede arv: | 160 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.