1

Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Täpsustused:
Autor: B Reason
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 15950824
2718
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
3816
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
3816
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

A practical approach to better customer experience through service design Service Design for Business helps you transform your customer's experience and keep them engaged through the art of intentional service design. Written by the experts at Livework, this practical guide offers a tangible, effective approach for better responding to customers' needs and demands, and provides concrete strategy that can be implemented immediately. You'll learn how taking a design approach to problem solving helps foster creativity, and how to apply it to the real issues that move businesses forward. Highly visual and organized for easy navigation, this quick read is a handbook for connecting market factors to the organizational challenge of customer experience by seeing your company through the customers' eyes. Livework pioneered the service design industry, and guides organizations including Sony, the British Government, Volkswagen Procter & Gamble, the BBC, and more toward a more carefully curated customer experience. In this book, the Livework experts show you how to put service design to work in your company to solve the ongoing challenge of winning with customers. * Approach customer experience from a design perspective * See your organization through the lens of the customer * Make customer experience an organization-wide responsibility * Analyze the market factors that dovetail with customer experience design The Internet and other digital technology has brought the world to your customers' fingertips. With unprecedented choice, consumers are demanding more than just a great product the organizations coming out on top are designing and delivering experiences tailored to their customers' wants. Service Design for Business gives you the practical insight and service design perspective you need to shape the way your customers view your organization.

Üldine tooteinfo: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Kauba ID: 15950824
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,38 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: B Reason
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(1046 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

23. maist

000
Võimalikud tarneviisid
3816

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos