1

Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets 1st ed. 2015

Täpsustused:
Autor: Seung Ho Park, Gerardo R. Ungson, Andrew Cosgrove
Lehekülgede arv: 163
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 20843908
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 737 x 12 kuus
7052
7052
737 / kuus
või
3 2352
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets 1st ed. 2015

This book discusses the pitfalls of traditional scaling methods and presents a framework for a different type of profitable growth for multinational companies in emerging markets: "scaling the tail." By extending more recent advances in value-distribution, in which peripheral sales (those in the "tail") outnumber traditional mass-sales (those in the center of any distribution), the authors provide fine-grained insights into how multinational firms in the consumer goods and retailing sectors in emerging markets focus on specialized market niches using high-end brands, flanking particular segments and product-categories, developing deeply nuanced localization strategies, and installing supportive management systems. These findings are based on in-depth field interviews, along with a survey of 253 managers in 10 countries, conducted under the auspices of a collaborative Ernst and Young team and the Economist Intelligence Unit.
This book presents a framework for a different type of profitable growth for multinational companies in emerging markets: "scaling the tail." This model focuses on specialized market niches, flanking particular segments and product-categories, developing deeply nuanced localization strategies, and installing supportive management systems.

Üldine tooteinfo: Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets 1st ed. 2015

Kauba ID: 20843908
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Palgrave Macmillan
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Seung Ho Park, Gerardo R. Ungson, Andrew Cosgrove
Lehekülgede arv: 163
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets 1st ed. 2015
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Scaling the Tail: Managing Profitable Growth in Emerging Markets 1st ed. 2015


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos