Autor: | Chris Zimmerman |
Lehekülgede arv: | 343 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 16331554 |
This philosophy-of-programming guide provides a unique take on how to think about programming. With a collection of two dozen pragmatic rules, each presented in a standalone chapter, this hands-on book is ideal for freshly minted programmers making the jump from small programming jobs to large-scale projects and long time frame work.Author Chris Zimmerman, cofounder of the video game studio Sucker Punch Productions, teaches basic truths of programming by wrapping them in memorable aphorisms and driving them home with examples drawn from real code. This practical guide also helps managers who are searching for methods to train new members of their programming team.The rules in this book include:Simpler is always better Let your code tell its own story Localize complexityGeneralization takes three examplesBig projects need simple designsCode that isn't running doesn't workIf something doesn't work, it's your faultWork backwards from your result, not forward from your codeSome tools should be left in the toolboxNot every problem lends itself to an elegant solution
Kauba ID: | 16331554 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg |
Kirjastus: | O'Reilly Media |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Infotehnoloogia |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Chris Zimmerman |
Lehekülgede arv: | 343 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.