1

R for Marketing Research and Analytics

Täpsustused:
Autor: Chris Chapman, Elea McDonnell Feit
Lehekülgede arv: 454
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 18146289
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 812 x 60 kuus
21481
21481
812 / kuus
või
3 7161
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: R for Marketing Research and Analytics

This book is a complete introduction to the power of R for marketing research practitioners. The text describes statistical models from a conceptual point of view with a minimal amount of mathematics, presuming only an introductory knowledge of statistics. Hands-on chapters accelerate the learning curve by asking readers to interact with R from the beginning. Core topics include the R language, basic statistics, linear modeling, and data visualization, which is presented throughout as an integral part of analysis.Later chapters cover more advanced topics yet are intended to be approachable for all analysts. These sections examine logistic regression, customer segmentation, hierarchical linear modeling, market basket analysis, structural equation modeling, and conjoint analysis in R. The text uniquely presents Bayesian models with a minimally complex approach, demonstrating and explaining Bayesian methods alongside traditional analyses for analysis of variance, linear models, and metric and choice-based conjoint analysis.With its emphasis on data visualization, model assessment, and development of statistical intuition, this book provides guidance for any analyst looking to develop or improve skills in R for marketing applications.

Üldine tooteinfo: R for Marketing Research and Analytics

Kauba ID: 18146289
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Springer International Publishing AG
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Infotehnoloogia
Autor: Chris Chapman, Elea McDonnell Feit
Lehekülgede arv: 454
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

R for Marketing Research and Analytics
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: R for Marketing Research and Analytics


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop