1

Pricing Strategy Implementation: Translating Pricing Strategy into Results

Täpsustused:
Autor: Andreas Hinterhuber, Stephan M. Liozu
Lehekülgede arv: 166
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15577999
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 818 x 12 kuus
7830
7830
818 / kuus
või
3 2610
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
8189
-
9729
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Unisend pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Unisend pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
8189 9099
Pro Baltic
9729 12700
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Pricing Strategy Implementation: Translating Pricing Strategy into Results

Pricing can truly transform organizations. The impact of pricing on organizations is a result of two factors: pricing strategy development and the implementation of these strategies. Implementation is arguably the most difficult part in the pricing strategy process where even seasoned practitioners demand guidance. Pricing strategy development requires creativity, analytical rigor and an ability to master the internal political competition for scarce resources, but it takes place in a well-defined environment. Fast forward to strategy implementation: competitors that stubbornly fail to behave according to assumptions, new entrants, internal resistance, new opportunities, changing customer preferences, leadership changes, regulatory interventions, or market growth rates that change unexpectedly are some of the intervening variables between the pricing strategy originally developed and the strategy actually implemented. This book provides the theories and best practices that enable the effective implementation of pricing strategies. It offers:a best practice overview on how to convert a pricing strategy into superior resultsinsights from current academic research on driving profits via pricing strategy implementationexamples on how to deal with digital transformation in the context of pricingtools and insights into how to overcome internal resistance, align the organization, and forge win-win relationships with customers Taking a new approach, Pricing Strategy Implementation is a critical and practical tool for practicing executives and managers, as well as academics and researchers in pricing, marketing strategy and strategic management.

Üldine tooteinfo: Pricing Strategy Implementation: Translating Pricing Strategy into Results

Kauba ID: 15577999
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,29 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Andreas Hinterhuber, Stephan M. Liozu
Lehekülgede arv: 166
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Pricing Strategy Implementation: Translating Pricing Strategy into Results
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Pricing Strategy Implementation: Translating Pricing Strategy into Results

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2137 ostja hinnangud)
-10%

Omniva pakiautomaat

15. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8189 9099
Müüja: Pro Baltic 4.3
(933 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

15. maist

000
Võimalikud tarneviisid
9729 12700

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop