1

Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value

Täpsustused:
Autor: Kimberly A. Whitler
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 16748804
3132
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4167
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4167
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value

Positioning for Advantage is a comprehensive how-to guide for creating, building, and executing effective brand strategies. Kimberly A. Whitler identifies essential marketing strategy techniques and moves through the major stages of positioning a brand to achieve in-market advantage.
Most of us have an intuitive sense of superior branding. We prefer to purchase brands we find distinctive that deliver on some important, relevant dimension better than other brands. These brands have typically achieved positional advantage. Yet few professionals have had the formal training that goes beyond marketing theory to bridge the “theory-doing gap” understanding the specific techniques and strategies that can be used to create brands that attain positional advantage in the marketplace.Positioning for Advantage is a comprehensive how-to guide for creating, building, and executing effective brand strategies. Kimberly A. Whitler identifies essential marketing strategy techniques and moves through the major stages of positioning a brand to achieve in-market advantage. Introducing seven tools from strategic positioning concepts to strategy mapping to influencer maps Whitler provides templates, frameworks, and step-by-step processes to build and manage growth brands that achieve positional advantage. This book presents real-world scenarios, helping readers activate tools to increase skill in creating brands that achieve positional advantage. Brimming with insights for students and professionals alike, Positioning for Advantage helps aspiring C-level leaders understand not only what superior branding looks like but also how to make it come to life.

Üldine tooteinfo: Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value

Kauba ID: 16748804
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Columbia University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Kimberly A. Whitler
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Positioning for Advantage: Techniques and Strategies to Grow Brand Value

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(997 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

12. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4167

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos