1

Outside-In Marketing: Using Big Data to Guide your Content Marketing

Täpsustused:
Autor: James Mathewson, Mike Moran
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 13147006
2277
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Outside-In Marketing: Using Big Data to Guide your Content Marketing

Marketing has always been about "me": my brand, my product, my company. But "inside-out" marketing no longer works: your customers simply won't tolerate it anymore. You need to transform your marketing to "outside in." Every message you deliver must engage, fascinate, and motivate the right audiences, because you start and finish with what they already care about. Your marketing itself must provide value to customers -- whether they buy today, next month, or far into the future. How do you know what messages will do that? How do you get those messages past tough new digital gatekeepers? You start here, with Outside In Marketing.Two world-renowned digital marketing thought leaders will show how to integrate content marketing with Big Data to deliver exactly the right messages to exactly the right customers and influencers. IBM's James Mathewson and Converseon's Mike Moran reveal how to make the most of today's Big Data algorithms to shape your messages and get them past Google and Facebook. You'll find up-to-the-minute practices, techniques, recommendations, guidelines, and metrics for mining the language your customers already use, so you can engage them on their terms, with their words. Mathewson and Moran show how to:Go beyond "guess and hope" to transform your marketing practices, campaigns, and channels with Big DataRecognize how Google uses natural language processing, machine learning, and data analytics "against" you - and overcome the obstacles they createInfuse search and social data into product development from its very inception, so you can tightly align your offerings with customer needsMeasure campaign results more accurately, and feed metrics right back into practices for iterative improvementDiscover exactly what content is working now, and what's failing Uncover powerful new opportunities to develop discoverable, shareable contentGo beyond high-quality content: align all your marketing and communications practices to support outside-in marketingLeverage advanced applications of text analytics and machine learning, including Panda, Penguin, Caffeine, and sophisticated sentiment analysisBuild standout web and mobile sites based on all you've learned about your customersFind the right mix, cadence, and combination of social platforms to maximize ROI

Üldine tooteinfo: Outside-In Marketing: Using Big Data to Guide your Content Marketing

Kauba ID: 13147006
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Pearson Education (US)
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: James Mathewson, Mike Moran
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Outside-In Marketing: Using Big Data to Guide your Content Marketing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Outside-In Marketing: Using Big Data to Guide your Content Marketing


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos