1

Organizing Marketing and Sales: Mastering Contemporary B2B Challenges

Täpsustused:
Autor: Per Andersson, Bjoern Axelsson, Christopher Rosenqvist
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 16069894
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 763 x 36 kuus
15599
15599
763 / kuus
või
3 5201
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Organizing Marketing and Sales: Mastering Contemporary B2B Challenges

Organizing Marketing and Sales offers case studies to demonstrate in detail the kinds of challenges faced by multinational, multiproduct firms. It also draws upon theoretical perspectives in order to examine contemporary challenges in marketing and sales organization.
The prerequisites for efficient and effective marketing and sales organizing have changed. Continued internationalization and richer access to information means that both customer firms and suppliers cover greater geographical space, and they have generally become more coordinated and sophisticated. Increased competence and maturity among customer firms has changed how those firms relate to their suppliers. Accordingly, there has been increased attention to how business relations can enhance value-creation. This introduces a whole new set of organizational challenges for marketing and sales. Organizing Marketing and Sales addresses a number of themes related to this development, both empirically and conceptually. It offers case studies to demonstrate in detail the kinds of challenges faced by multinational, multiproduct firms, and it also draws upon theoretical perspectives in order to examine contemporary challenges in marketing and sales organization.

Üldine tooteinfo: Organizing Marketing and Sales: Mastering Contemporary B2B Challenges

Kauba ID: 16069894
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Emerald Publishing Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Per Andersson, Bjoern Axelsson, Christopher Rosenqvist
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Organizing Marketing and Sales: Mastering Contemporary B2B Challenges
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki