1

Neuromarketing For Dummies

Täpsustused:
Autor: Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 15237559
2302
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
3329
-
4599
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

7. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

7. maist

000

Postkontor

7. maist

000

Kuller

7. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

7. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

7. maist

000

Postkontor

7. maist

000

Kuller

7. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
3329
KATARATA
4599
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Neuromarketing For Dummies

Each book covers all the necessary information a beginner needs to know about a particular topic, providing an index for easy reference and using the series' signature set of symbols to clue the reader in to key topics, categorized under such titles as Tip, Remember, Warning!, Technical Stuff and True Story. Original.
Presents the fundamentals of neuromarketing, exploring the nonconcious processes affecting consumer behavior and the role of emotion in consumer response, and offers ways to incorporate neuromarketing into research and marketing plans.
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media. Neuromarketing and the brain sciences behind it provide new ways to look at the age-old question: why do consumers buy? Neuromarketing For Dummies goes beyond the hype to explain the latest findings in this growing and often misunderstood field, and shows business owners and marketers how neuromarketing really works and how they can use it to their advantage. You'll get a firm grasp on neuromarketing theory and how it is impacting research in advertising, in-store and online shopping, product and package design, and much more. Topics include:How neuromarketing worksInsights from the latest neuromarketing researchHow to apply neuromarketing strategies to any level of advertising or marketing, on any budgetPractical techniques to help your customers develop bonds with your products and servicesThe ethics of neuromarketingNeuromarketing for Dummies demystifies the topic for business owners, students, and marketers and offers practical ways it can be incorporated into your existing marketing plans.

Üldine tooteinfo: Neuromarketing For Dummies

Kauba ID: 15237559
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Neuromarketing For Dummies
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Neuromarketing For Dummies

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(923 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

25. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3329
Müüja: KATARATA 4.6
(2070 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

29. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
4599

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos