1

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics 3rd edition

Täpsustused:
Autor: Bill Albert, Tom Tullis
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 16239079
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 781 x 9 kuus
5908
5908
781 / kuus
või
3 1970
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

27. maist

000

Unisend pakiautomaat

27. maist

000

Postkontor

27. maist

000

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

27. maist

000

Unisend pakiautomaat

27. maist

000

Postkontor

27. maist

000

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics 3rd edition

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics, Third Edition provides the quantitative analysis training that students and professionals need. This book presents an update on the first resource that focused on how to quantify user experience. Now in its third edition, the authors have expanded on the area of behavioral and physiological metrics, splitting that chapter into sections that cover eye-tracking and measuring emotion. The book also contains new research and updated examples, several new case studies, and new examples using the most recent version of Excel. Helps readers learn which metrics to select for every case, including behavioral, physiological, emotional, aesthetic, gestural, verbal and physical, as well as more specialized metrics such as eye-tracking and clickstream data Provides a vendor-neutral examination on how to measure the user experience with websites, digital products, and virtually any other type of product or system Contains new and in-depth global case studies that show how organizations have successfully used metrics, along with the information they revealed Includes a companion site, www.measuringux.com, that has articles, tools, spreadsheets, presentations and other resources that help readers effectively measure user experience

Üldine tooteinfo: Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics 3rd edition

Kauba ID: 16239079
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,24 m, 0,57 kg
Kirjastus: Elsevier Science & Technology
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Bill Albert, Tom Tullis
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics 3rd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics 3rd edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos