Autor: | Javier Sanchez Lamelas |
Lehekülgede arv: | 224 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 17751429 |
Secrets, lessons and insights from the frontline of world-class branding and marketing. This book exposes the marketing secrets and lessons learnt from one of the world's most exciting global brands Coca Cola and how you can apply them to your own brand. It explores the core beliefs and principles that were needed to evolve one of the most powerful marketing machines on the planet that worked successfully across cultures and fast-changing environments. The author was part of a team of outstanding individuals and agencies that generated better, faster and more effective marketing on an unprecedented level. Through a combination of research, theory and real-life experience, Lamelas explains why and how marketing works, and offers a proven framework to help you master your own marketing strategy. The author is highly respected in the business world and an excellent self-promoter both on and offline.
Kauba ID: | 17751429 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | LID Publishing |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | Javier Sanchez Lamelas |
Lehekülgede arv: | 224 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.