1

Martketing: The Heart and Brain of Branding 2016

Täpsustused:
Autor: Javier Sanchez Lamelas
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 17751429
1683
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Martketing: The Heart and Brain of Branding 2016

Secrets, lessons and insights from the frontline of world-class branding and marketing. This book exposes the marketing secrets and lessons learnt from one of the world's most exciting global brands  Coca Cola and how you can apply them to your own brand. It explores the core beliefs and principles that were needed to evolve one of the most powerful marketing machines on the planet that worked successfully across cultures and fast-changing environments. The author was part of a team of outstanding individuals and agencies that generated better, faster and more effective marketing on an unprecedented level. Through a combination of research, theory and real-life experience, Lamelas explains why and how marketing works, and offers a proven framework to help you master your own marketing strategy. The author is highly respected in the business world and an excellent self-promoter both on and offline.

Üldine tooteinfo: Martketing: The Heart and Brain of Branding 2016

Kauba ID: 17751429
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: LID Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Javier Sanchez Lamelas
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Martketing: The Heart and Brain of Branding 2016
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Martketing: The Heart and Brain of Branding 2016


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos