Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Täpsustused:
Autor: John R Rossiter, Larry Percy, Lars Bergkvist
Lehekülgede arv: 584
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 14549286
8044
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
13148
Lisa korvi
840 / kuus

3 2682
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

28. maist

000

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
13148 16578
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.
Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective, providing students with a practical planning system and a seven-step approach to creating a comprehensive marketing plan. The new SAGE Marketing Communications textbook is a contemporary evolution of the well-known Rossiter and Percy Advertising and Promotion Management textbook, which at its peak was adopted by six of the top 10 U.S. business schools – Stanford, Wharton, Columbia, Berkeley, UCLA, and Northwestern – as well as by the London Business School, Oxford’s Said Business School, and by most of the top business schools in Europe such as Erasmus University Rotterdam, INSEAD, and the Stockholm School of Economics.  Key features include: - An author analytical approach with checklist frameworks in chapters, providing students with a systematic guide to doing marketing communications. - A managerial perspective, helping students to become a marketing manager and study as though they are in the role. - Coverage of key new marketing communications topics such as branding and social media. In each of the end-of-chapter questions there are mini-cases that involve real brands, and the numerous examples throughout the text refer to globally known brands such as Gillette, Mercedes, Revlon, and Toyota. The book is supported by comprehensive online resources for both instructors and students, including teaching guides for each chapter, PowerPoint slides, quizzes, answers to end-of-chapter questions, multiple choice queations and a team-project pro forma – consisting of handouts for a sequential team project based on the textbook, in which students have to design an advertising campaign.  Suitable for Marketing Communications and Advertising & Promotion modules at UG and PG levels.

Üldine tooteinfo: Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics

Kauba ID: 14549286
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: John R Rossiter, Larry Percy, Lars Bergkvist
Lehekülgede arv: 584
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(129 ostja hinnangud)
-20%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000
Võimalikud tarneviisid
13148 16578