1

Marketing Communications Management: Analysis, Planning, Implementation 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Paul Copley
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 15450774
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 911 x 9 kuus
6891
6891
911 / kuus
või
3 2297
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Marketing Communications Management: Analysis, Planning, Implementation 2nd Revised edition

Praise for the first edition: 'An excellent text for exploring marketing communications in the 21st century.' - Ann Torres, Lecturer in Marketing, National University of Ireland, Galway 'First rate and comprehensive. This book has got it just right: a rich blend of academic underpinning and practical examples in a very readable style.' - Martin Evans, Senior Teaching in Marketing, Cardiff Business School, University of Cardiff This book introduces the core components and concepts of marketing communications for those studying at both undergraduate and postgraduate levels. It covers essential topics such as advertising, direct marketing, corporate communications, public relations, product placement, sales promotion, social media, sponsorship and many more. The author provides a set of managerial frameworks that include analysis, planning and implementation to help prepare those who go on to strategically create and effectively manage marketing communications campaigns. Every chapter includes Snapshots that help you to apply theory to engaging real-world examples. These include: BMW, Harrods, Levi's, Lynx, Tesco, Tencent, United Colors of Benetton and Wonga. Additionally, Stop Points encourage you to pause and critically reflect upon the topic for deeper learning and higher grades. The Assignment boxes invite you to test your knowledge in the form of a task based on what you have just read to also help push yourself further. The Companion Website includes longer case studies, video feeds and other useful web links, a larger glossary of key terms, and links to SAGE journal articles. Password-protected resources are also available to lecturers, including: PowerPoint slides, a tutor manual, activities for the classroom and indicative responses to the assignments and discussion questions provided in each chapter.

Üldine tooteinfo: Marketing Communications Management: Analysis, Planning, Implementation 2nd Revised edition

Kauba ID: 15450774
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,2 x 0,27 m, 0,9 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Paul Copley
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Communications Management: Analysis, Planning, Implementation 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Marketing Communications Management: Analysis, Planning, Implementation 2nd Revised edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos