Marketing Communications 9th edition

Täpsustused:
Autor: Chris Fill, Sarah Turnbull
Lehekülgede arv: 656
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 16750974
14942
19427
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.4
Lisa korvi
731 / kuus

3 4982
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. jaanuarist

000

Smartpost pakiautomaat

21. jaanuarist

000

Postkontor

21. jaanuarist

000

Kuller

21. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. jaanuarist

000

Smartpost pakiautomaat

21. jaanuarist

000

Postkontor

21. jaanuarist

000

Kuller

21. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Pro Baltic 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Marketing Communications 9th edition

Get a solid grasp of the methods, processes, and issues surrounding marketing communications and develop your career with an industry-leading text that blends theory with contemporary marketing practice. Marketing Communications, 9th edition by Fill and Turnbull is the leading text that introduces you to the key topics of the subject. Ideal for undergraduate and postgraduate students in Marketing and related fields, this textbook guides you through the processes and actions of engaging audiences with brands, products, and services, from theory to practice. From introducing the subject and setting learning expectations to analysing and interpreting consumer behaviour, this latest edition follows a clear, streamlined structure that focuses on the strategic and tactical aspects of how brands engage audiences. With an approachable style and language that is easy to understand, the text delivers a rich blend of academic and practitioner materials that will help you understand the complexities of marketing communications. The book includes examples of contemporary, innovative marketing practices drawn from some of the world's leading brands and agencies, allowing you to explore the theories and ideas and acquire critical insight into the marketing communications landscape. The plethora of useful features and examples will encourage you to discuss and consider multiple interpretations around the major topics, providing you with the tools you need to develop your career in the field. Marketing Communications is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.

Üldine tooteinfo: Marketing Communications 9th edition

Kauba ID: 16750974
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Chris Fill, Sarah Turnbull
Lehekülgede arv: 656
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Communications 9th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Marketing Communications 9th edition


Parimad pakkumised müüjalt Pro Baltic